Wednesday, June 20, 2007

Dragonboat racing!

19 de Juny és festa nacional a Hong Kong. És la Dragonboat Racing. Aquest dia tothom està a la platja veient les carreres de rem. Els més afortunats poden gaudir del dia, i de les carreres des d'algun barco atracat al llarg del recorregut de les curses. Nosaltres vam ser dels afortunats. A la platja d'Stanley és on tenen lloc les curses més importants, nosaltres corriem allà.

Aquí fent els estiraments just abans de la primera carrera de les 8:24 a.m (cosa que vol dir que ens vam haver de llevar a les 6:30 a.m).

Això és l'ambient a que es respirava a la platja, la vorera plena de gent, just al davant des d'on els equips agafavem la canoa per dirigirnos cap al punt de sortida.

Els Junks es posen uns al costat dels altres als dos costats del recorregut de la cursa. Pots fer "junk hopping" que vol dir anar passant de barco en barco. Per anar fins al barco del teu equip agafaves uns "taxis barcos".

Aquí els bots preparats pel moment de la sortida.

Aquí podeu veure uns dels barcos de pescadors tradicionals de Hong Kong. Magnífic!!

Aquí l'equip de Herbert Smith.

L'ambient relaxat en el barco, abans i després de les curses. Aquí amb la May, la meva professora d'anglès. La May és anglesa, de descendencia xinesa. Va viure a Japó i ara a Hong Kong amb el seu germà Tim. El Tim treballa a Herbert Smith i van ser la nostra conexió amb l'equip del Dragonboat.

Stanley s'omple de gent cosa que fa molt dificl agafar qualsevol mena de transport per a tornat cap a la ciutat. Així que el nostre barco es va dirigir cap a Aberdeen, situada al sud-oest de la illa.

Aqui amb la May i el Tim a la proa del barco mentre ens dirigiem cap a Aberdeen, un altre poble de la costa. Aquest va ser un dels moments més especials del dia, poder navegar, gaudint del sol de mitja tarda, del paisatge i amb bona companyia.

L'arribada a Aberdeen espectacular. Al arribar vam anar a pendre unes cerveses per acabar bé el dia. Aquí el nostre barco...maco eh?!

Hem de dir que va ser un dia fantàstic. Ple d'emocions, de rialles, bona companyia i bons moments. La Núria diu que és el primer dia en el que s'ha sentir gairebé com a casa.

2 comments:

Anonymous said...

Hola xics!! unes fotos motl xules i m'alegre q ho passareu bé. A mi al final em va tocar currar :-( aixi q ni vaig vore les de Sha Tin ni les de Stanley. Hui estàn fent-ne a Tsim Sha Tsui al costat de la oficina aixina que m'arrimaré a voreles.
Finalment, torne el 3 de juliol a casa...a vore si fem una cafenet abans i si nessiteu alguna cosa per a Espanya no teniu més q dir-m'ho.