Tuesday, October 30, 2007

Cambodja

Més fotos de la única carretera que uneix Aranyapretet fins a Siem Riap. És increible.

Resulta que ara mateix el bitllet d'avió més car per quilòmetre recorregut és el que uneix Bangkok amb Siem RIap i és que resulta que només hi ha una companyia que fa aquest trajecte. Tal com dèiem en el post anterior, per fer 150 quilòmetres trigues aproximadament unes 4 hores. Això si tens sort i no trobes cap camió enfonsat en el fang o creuat al mig del camí, cosa que no és gens difícil tenint en compte que a Cambodja hi ha els mesos de monzons i el camí és de fang. Les obres que s'han de portar a terme per a convertir el camí de carro en una carretera, tindran lloc cap al 2008, any en el que acaba el monopoli que té aquesta companyia aèria.

Aixi portavem el cotxe a la meitat del camí.

Aqui aturats per culpa d'un camió creuat a la carretera, i això que ja havia acabat gairebé l'època de monzons.

Aquí foto de la Guesthouse on dormíem. Recomanat al 100%, per les habitacións, els preus (15 € l'habitació doble) i per la gent que hi treballa. Recordar al "petitó" un tio de lo més simpàtic, i la que xapurrejava castellà.

El segon dia vam anar a sopar a un restaurant en el que ens va servir una noia que xapurrejava espanyol. Més tard vam coneixer al "Petitó" en el Karaoke, (el Merca no se'n va poder estar de batejar-lo). Com tots els que coneixeu al Merca ja sabeu, aquest té la gran habilitat de posar motes a tothom...i per respecte alguns coneguts....no en recordarem cap! ; ).

Com a anècdota explicarem que si aneu a Cambodja, i us entren ganes de cantar, no aneu a cap KARAOKE, millor canteu a la dutxa. En aquest racó de món, els Karaokes són tapaderes de puticlubs. Que com ens en vam adonar...per la cua de viejunos davant l'aparador ple de noietes que intentaven cridar l'atenció dels seus clients. Al final vam acabar la nit en un local amb música en directe i una cantant amb complexe de Shakira i Dolores O´Riordan (la cantant dels Cramberriers en el video de Zombie). "La Shakira" mote que se li va quedar, va acabar a l'escenari de genolls, amb un extasis de gloria empesa pel grup de catalans que l'animaven!!

A l'endemà al matí ens vam trobar a la recepció de l'hotel la noia que parlava espanyol, que ens va explicar que tenia dos feines perque volia estudiar. I al restaurant de l'hotel al "Petitó" que era un dels cambrers.

Aquí algunes fotos dels Temples d'Angkor.

Temple d'Angkor Wat

Temple...
Aquest temple és més petit que els altres, perque va ser construït per les dones. Aquest temple és molt ric en relleus.

Temple D'Angkor Thom

Aquest temple esta al mig de la selva. Els arbres gigantescos, han arrelat en el temple. El temple estava soterrat i les arrels dels arbres estàn destruïnt el temple de la mateixa manera que encara l'aguanten dret. Si intentessin treure les arrels, el temple es derrumbaria

Aqui en Brad, l'Angelina i el Maddox. La veritat es que tots els nens eren una monada!

Algunes fotos curioses:

No us perdeu els contadors!!

4 comments:

Anonymous said...

Que guapos que hem quedat!! I quina nostàlgia! A veure si poseu més fotos del viatge, que últimament no actualizeu massa el blog!
Un petó molt fort,
Anna.

Núria Espallargas said...

jajaja!! pues si que estavem guapo!!

A veue si trobem una estoneta i actualitzem...aixo de treballar...no es bo.

Petonets

Anonymous said...

eis, com van les coses?? fa molt que no sé res de vosaltres!!!

que bonicas las fotos chavales que buen viatje, saludos