Friday, May 4, 2007

Felicitats Miquel

Dissabte 28, aniversari del Miquel. Per cel·lebrar-ho anem a un restaurant Coreà, estava bé perque al mig de la taula tens una barbacoa, i la carn i els escamarlants que vam demanar ens els feiem nosaltres mateixos en el moment. Hagués hagut de costar més barat tenint en compte que s'estalvien al cuiner ; )




pels més observadors, el canvi de look involuntari de la Núria no és que hi hagi poca llum al local, ni que porti el cabell moll, no no (ja no sóc Goldenhair, pero tornare i no és una amenaça). Ara el meu nou repte és aconseguir anar a una pelu xina i que entenguin el que els hi estic demanant i sinó els hi dire en català perque com a minim tinguin motiu de no entendre'm... i no..., no els hi vaig demanar que em tenyissin el cabell de castany!!!

El Miquel, un sant per haver de viure tot el procés, l'abans, el durant i els dos dies després d'adaptació al nou look!! Sort que et tinc al meu costat en aquests mals moments ;-P

4 comments:

Anonymous said...

Per variar, una foto menjant... És una pena que disposi d' internet tan poc sovint, i que quan ho fagi, l' Albert no me' l deixi tant com voldria...

En fi, seguiu disfrutant.

Anonymous said...

Guapos!!!!!!!!
nena a veure si ta conectes dma mati!i podem parlar una estona
x aki tot bé i veig k vosaltres també genial.
Jo no hagués menjat akells cucs fregits...kin fàstic
ta timu mmmmm i ta trobo m a faltar!!!!!a veure si parlem
he d´anar a treballar
Cris M.

Anonymous said...

Per cert, miquel, reps els sms al mb espanyol?? et vaig enviar un pel teu aniversari però no sé si el reps... ja has rebut la meva carta correu convencional? No em dius re!! i he perdut el teu email.... buaaaaaa

Miquel said...

Hola Anna! Si que vaig rebre la teva carta!! Em va fer molta il.lusio, (i mola molt el teu segell). El mob espanyol fa temps que no el miro pq no em funciona la sim al meu mobil d'aqui. I el meu mail es miquel.payaro@ust.hk.

Mts petons!!