Saturday, October 27, 2007

Bangkok-Siem Riap-Ko Chang

El 12 de Novembre, volem cap a Bangkok el Miquel, el Joan i la Nuria. Alla ens trobem amb l'Anna i el Merca. La nostra ruta era:

2 dies a Bangkok.
3er dia tansllat creuem la frontera cap a Siem Riap. Passem tres dies alla.
Trasllat cap a Trat i de Trat a Ko Chang. 3 dies mes a Ko Chang, una illa de Tailandia.
2 dies més a Bangkok.

Com que tant el Miquel com jo estem bastant liats. Anirem penjant fotos, sense gaires comentaris.

Primer sopar a Bangkok. Ens va diluviar! La nit anterior haviem dormit 4 hores.

El trajecte de Bangkok a Siem Riap va durar 12 hores. Vam agafar un bus de Bangkok cap a Aranyapretet (4 hores). Aranyapretet cap a Boipet (15 minuts amb tuk tuk). Boipet cap a Siem Riap 150 kilometres en 6 hores. El cami de carro que uneix la frontera amb la ciutat dels temples es de fang, ple de sots. Nosaltres el vam fer amb taxi. El trajecte va valdre la pena. Al mig del cami es va quedar un camio atravessat i vam haver d'esperar gairebe dues hores.

A veure si dema podem penjar més fotos. Queden pendent la dels temples, la del Brat, l'Angelina i el Madox i altres.

2 comments:

Anonymous said...

Wah wah, beautiful pictures!!! I love the one of the palm trees, though I'm not sure those are palm trees= =b

Núria Espallargas said...

in spanish are "Palmeras", I am not sure if you can say "Arboles de Palmera"... ; P

See you for playing tennis!