Tuesday, May 27, 2008

A la tele!

Com ja vam dir-vos fa uns dies, el Pedro ens va fer una entrevista quan va estar per aqui i l'ha publicada al seu blog.

Ahir al vespre, al programa de Camara abierta de la Tv2, van passar el recull dels videos que el Pedro ha anat enviant des de Bangkok, HK i Singapur, juntament amb la nostra entrevista.

Aqui queda dit!!!

Monday, May 19, 2008

Fin de semana con Pedro de minube



Hace unas semanas, leyendo el blog de Enrique Dans, me enteré de que Pedro Jareño de minube estaba planeando hacer una vuelta al mundo como iniciativa de popularización del sitio. Resulta que Pedro buscaba bloggers que estuvieran esparcidos por el mundo para entrevistarlos y ponerlos en contacto. Como tenía pensado hacer escala en Hong Kong, con Núria pensamos que sería interesante y divertido conocerle y nos pusimos en contacto con él. Pues resulta que Pedro es un tio muy simpático y cachondo, le llevamos a cenar a un japonés en The Peak y luego subimos al tejado a ver las vistas. Pedro nos hizo una entrevista en la azotea y hablamos sobre nuestra llegada a Hong Kong, sobre cómo Núria encontró trabajo y algunas cosillas más. Supongo que en algunos dias estará disponible en su blog. Parte del material que Pedro va grabando se emite en el programa de cámara abierta de La 2.

Hoy nos hemos despedido de Pedro y le hemos deseado suerte en su siguiente escala en Singapur. En la foto de arriba estamos con Pedro en el restaurante típico de aquí donde hemos cenado.

Friday, May 2, 2008

Diumenge a Shenzhen

Aquest diumenge passat vam estar tot el dia visitant Shenzhen amb la Xiaoting, la Frida i l'Svante. Shenzhen està molt a prop de Hong Kong i pertany a la Xina, tot i que és una regió econòmica especial i els propis xinesos necessiten un permís especial per poder-hi treballar.

La Xiaoting tenia moltes ganes de portar-nos a menjar a Shenzhen perquè diu que a Hong Kong no es troba autèntic menjar de Sichuan. El dinar va estar molt bé tot i que la cuina de Sichuan es caracteritza per ser MOOOOOLT picant i realment ho era molt, a la foto es pot veure el menjar que només de veure-ho ja pica.



Quan comences a menjar-ho notes com et va entrant una escalfor per dins, després comences a moquejar i més endavant els ulls et comencen a plorar, i mentrestant tot el cos et va suant, és una experiència!

I aquí sota una foto amb tots plegats: Xiaoting, Núria, Miquel, Svante i Frida.